Beginnen is makkelijk. Volhouden is moeilijk.

25 sep 24 | Kort

Leestijd: circa 1 minuut

Beginnen is niet het moeilijkst. Volhouden wel.

Je richting is helder

Je marketing past helemaal bij je. Je doet wat je moet doen om AAN je bedrijf te werken. En dan gebeurd er niks. Geen mail, geen telefoontje, geen PM.

Je vertelt namelijk een echt verhaal. Geen trucjes, geen kunstmatige schaarste, geen korting voor snelle beslissers. Wat jij doet, doet ertoe. Wat jij doet is bedoeld om de wereld mooier achter te laten dan je haar vond. Dus ben je echt en eerlijk.

Dat is hard werken

Je loopt voorop en het duurt best lang voor mensen aangehaakt zijn. Of je raakt iets dat je potentiële klant liever nog even negeert.

Je begint vol goede moed en met bakken energie aan iets waarvan je weet dat het nodig is. Dat is het makkelijke stuk.

Volhouden als het nog stil blijft is het moeilijkst. De twijfel slaat toe. Praten tegen een zwart gat is nu eenmaal niet heel motiverend.

Dan zit er maar één ding op

Zoek een supporter! Vraag hulp. Blijf niet alleen doorwerken.

Als je het kunt en wilt betalen; bel mij. Maar eerlijk gezegd is het me om het even wie je belt. Zolang je maar iemand belt.

Dat wat ertoe doet, heeft altijd hulp nodig. Iedereen die een daverend verschil wil maken, heeft support nodig.

Dus. Wie ga je bellen?

Daarom ben ik meewerkend adviseur.

Voor de initiatieven waarvan ik denk “ik wil dat dat lukt”.

Als sparringpartner, geheim wapen, stok achter de deur en supporter.

Ik ben er als het even niet wil. Als je de draad, de kluts of je mojo kwijt bent. Als je je afvraagt waarom je hier ook alweer aan begonnen bent.

Ik ben er ook als je plan noodzakelijk, groots en heel spannend blijkt te zijn. Als je iemand nodig hebt, die met je meedenkt, meeschrijft en meewerkt.